Morron morron

Halllåååå elllller=P

Nu är jag vaken, lite sent men vafan.. nu ska jag göra mej jäääävligt snygg och åka till slottskogen och ha en trevlig dag me min underbara Lissan =) kommer bli så mysigt=)Hundarna ska med såklart!

Jag tänkte på en  sak ... vissa dagar  e allt skit och jag mår jävligt dåligt men faan va jag älskar livet just nu endå:) de finns så mkt bra med de=) Nu fattas bara en het liten hunk till pojkvän ;) hade ju vart helt perfekt med en sån;)
Men jag tar de som de kommer...:) Sexlivet är det enda som suger nu.. haha de e illa men de har gått så lång tid att jag inte ens tänker på de;) haha gött e de... nu e jag hungrig.. och puss-sugen , jag får se om jag kan hångla upp någon älg eller något hett i slottskogen idag,kan ju bli hett;)


Pusspuss på er...Loooovers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0