Soool

"E" de är dom oxå=) helt underbara=) har du ingen blogg=)?

Nu sitter jag här på jobbet å äter lite fil å så..längtar hem nu, så himla fint väder.. imorse när jag la disken på jobbet så gjorde jag något med min axel.. gör så fruktansvärt ont nu=( gör ont bara att skriva...riktigt jobbigt..
undra vad de kan vara..

Mitt humör är just nu lite bättre känner jag men de kan förändras... och de kommer de nog att göra .. ja känner de på mej idag.. men ja hoppas så klart att jag ska fortsätta att vara glad idag=)

när jag kommer hem tänkte jag faktiskt gå ut å lägga mej å sola... har inte gjort de på typ 1 vecka nu och de känns som färgen avtar lite..=(

Nu ska jag fortsätta att jobba pusspuss

Kommentarer
Postat av: e

Kan tänka mig det:) Söta! Häst, hund och katter är det du har va? hur många katter? Jo, jag har en blogg men jag har inte varit aktiv på länge, så känns inte som att jag kan rekommendera den direkt:D Hoppas du får en trevlig kväll! Kram e

2009-05-12 @ 20:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0