Sorry For Love.

Förlåt för dålig uppdatering men jag har helt ärligt känt mej helt tom... allt bara försvann ur mej.. satt förut å tänkte men de kom inte fram något, jag börjar skriva och sen försvann allt bara. de blev stopp.

Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva. De känns som jag någonstans bara stannat upp, stannat kvar i allt de dåliga och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mej ur de eller hur jag ska förklara för jag vet inget annat just nu .. Jag stannar kvar på en plats där jag inte är lycklig, jag tillåter vissa saker som jag egentligen inte bör göra för de gör mej bara olycklig och sårad.. Jag inbildar mej någonstans att de kommer bli bra. Det kommer vara precis som vanligt. Men de blir de inte, för de är inte ens vad jag vill. En människa jag en gång älskade är inte längre den jag då älskade . Jag har svårt att accpetera de, För jag vet att person innerst inne inte är sån här. och jag tror personen i fråga oxå vet. Men gång på gång så ska de  göras och sägas saker som sårar mej.jag kan inte se varför? Jag kvävs långsamt av detta, jag orkar inte mer... Jag skulle kunna omvända detta till att de som inte dödar mej gör mej starkare men jag känner mej så svag, så himla svag. Jag som normalt sätt är en stark ,envis och glad människa. Ibörjan av allt detta så trodde jag verkligen aldrig att de skulle sluta så här, jag trodde aldrig de skulle sluta och helt ärligt så förstår jag inte varför de slutade så heller.
Jag vill bara ha tillbaka den person jag en gång älskat men personen verkar vara borta.
Någonstans på vägen så tappa jag dig...

Jag vet att du e bra människa och att du egentligen inte vill såra mej.. Men tyvärr är det precis de du gör gång på gång... Och de vet du om så varför fortsätter du ? Jag vill bara ha dej som du var...som den person jag en gång älskade så...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0