Söt frisyr

Syrran gjorde en söt frisyr på mej förut..så nu lämnar jag er med den och ska sova=) Pusspuss.. lite bättre humör nu med=)



söt va=)??

här ser ni att mitt hår är lite mörkare än igår, men de bleks så fort.. men ska lägga i lite blondering, fast bara ha i de i typ 5  min så jag får färgen jag hade innan.. eller jag ska försöka med de.. MEN ÄR DET SÅ STOR SKILLNAD MOT INNAN?
Jag har fått för mej de...och jag älskade verkligen hårfärgen innan.. såå snygg... men denna funkar helt okej eller=)?
om några dagar e de ju ljusare=)



Puss å gonatt  mina änglar.


Kommentarer
Postat av: T

Ville bara kommentera dina fina bilder.

värkar lite väl mysigt =)

kram

2009-05-06 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0