Update , Pics





Efter denna helg är jag helt slut.. 3 dagars fest och hållt igång hela tiden.. helt slut just nu . Men kul har jag haft. men just nu saknar jag bara någon att mysa med .. så ensamt nu.

Idag har vart en ganska så lugn å skön dag. Jag kom hem 7 imorse efter att han vart vaken nästan hela natten. Så när jag kom hem somna jag direkt och vaknade halv 2. Hatar att sova så länge.
Sen bestämde jag å Lisette oss för att gå in till kungsbacka och hämta bilen.. vilket är en ganska bra bit men vi gjorde detta iaf:) påvägen stannade vi å plockade underbara blommor och jag gick in i affären och köpte ljus till peter. Sen gick vi vidare till graven och fixade lite. Det är inte klokt hur mycke man kan sakna någon alltså.. Jag tänker på Peter varje dag. Saknar han så himla mycke. Fast på ett sätt finns han fortf. kvar hos mej! och kommer alltid att göra!

Sen efter detta gick vi vidare och köpte mat. och sen mötte jag upp mamma och vi handlade mat, mindre kul. sen blev de att jag färga håret .. behövdes verkligen men de blev lite ljust så imorgon ska jag lägga i lite mer rött.. men annars blev ja väldigt nöjd , trodde aldrig att jag skulle få till hårfärgen igen men de fick jag minsann=P

Och lite om Valborg kanske, Va jätte trevligt. Vi var hemma hos underbara Elin.. Massa trevligt folk!=)

Nu tänkte jag ta å kolla en film men här är lite bilder från Valborg.. De va mycke bröst å puss=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0