Den lilla tjejen med ett jävla humör

ja de e jag de, men de går fort över..

Fan att en sån här liten flicka som mej kan bli så arg.. usch va arg jag är!! Varför kan människan ALDRIG uppföra sig och varför ska de ALLTID låta som om de e mitt fel!! när de e DITT jävla fel..morr...Ibland hatar jag dej och ibland älskar jag dej!! Varför håller du på? lovar grej gång på gång..

Idag stör jag mej på allt typ känner jag... idag stog två äckliga brudar framför mej i kön på ica... asså shiiit va de ena med stålkäft glodde hela jävla tiden.. asså hon kollade verkligen in mina tatueringar, precis som hon aldrig hade sett någon brud med tatueringar innan.. Hon gillade de nog inte!
Jag hade bara lust att vräka ur mej - Vad är ditt problem din lilla *****? och helt ärligt va de jävligt nära för jag på krigshumör redan då.. plus att min jävla axel värkte och de den fortfarande , så fort jag ska röra den så knakar de...=( nee helvete nu kom jag å tänka på de bara för jag skrev de=P

Usch ibland får man bara chockade besked och detta va som en kniv i hjärtat...usch.. illa va de.

Men jag tänker så här,Jag är snygg, bättre, och absolut den bästa!! ja jag är ju faktiskt de..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0