" Är det rubriker ni vill ha, då ska ni få de"

Fin dag idag.. jag har inte gjort så mkt mer än att handlat, sen åkte jag till stallet och var där ett tag ..Älskar att vara där och bara mysa med min lilla älskling, önskade att jag hade mer tid att vara där..ska försöka börja åka dit oftare.. Min fina underbara Coquette:)

 sen så kom vi hem å laga lite mat sen blev de faktiskt en långpromenad till med Lisette. så de har vart en mysig dag och nu ska jag snart upp å jobba.. men kan inte sova ,jag tänker för mkt..

Jag är på lite dåligt humör.. är sur på en viss person.... usch.. trött på de personen försöker..
men skitsamma orkar fan inte bry mej mer..

alla vill ha rubriker, Ni vill ha rubriker, och de är precis vad ni ska få. Det kan jag lova er. Jag blir så himla trött på alla idioter som finns ibland.. Men ni ska få de ni vill ha...
Det jag älskar med idioter är att dom är så dumma att dom inte tänker innan dom gör och skriver vissa saker.. jag älskar de.. Är de det spelet dom vill spela så säger jag bara the game is on...



Lite fler bilder från lördagen hos Lisette , mer kommer imorgon =)




Nu ska jag försöka sova =) de blir never back down ikväll igen..

Puss

Kommentarer
Postat av: e

Dina djur verkar så goa:) Älskar själv djur, de ger så oerhört mycket kärlek. Hoppas du får en trevlig dag!

Kram e

2009-05-12 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0