Mrs Lombardi;)

Hann aldrig blogga på lördagen efter jobbet, de bar direkt ner till lisette.. där vi började med att spela kubb.. de va jag, lisette,marcus,robin,berra,lennart,fredrik och en tjej , som jag inte nu minns va hon hette bara för de:) sen så stack jag å lisette hem en sväng för att de va ett par killar som kom till robin som jag ogillar väldigt mycke men dom skulle bara vara där en sväng så sen gick vi tillbaka till Robin och satt där och tjöta och efter en stund som gick vi hem till Lisette istället=)
då kom även Mathilda, bullen och sen jonnie och jonas oxå=) va en väldigt rolig kväll=) trevliga människor.

På söndagen så låg jag å lisette hela dagen på soffan nästan och kollade på tusen bröder=)
Sen gick jag hem och kollade på Ryssland - Canada.. Faaan vilken grym match. Bästa hockey match på riktigt länge. jag satt som fastklistrad.. Spännande som fan! Och så underbart att se en sådan glädje när ryssland vann..
Och jag har förälskat mej i ett efternamn som jag vill ha nu =) Lombardi:) hehe.. Lina Lombardi;)hahaha.. Och inte nog med att han världens snyggaste efternamn så är han sjukt het! som så många andra hockeykillar.. varför är dom så otroligt sexiga?



omg....så manlig.. älskar de där skäggstubbet..give me.


Nu ska jag faktiskt ta en promenad i detta underbara väder=) mysigt! jag å vovvisarna=)
Kommer att uppdatera senare med massor av bilder på lördagen =)

här kommer några bara..









de e så de ska gå till ;) haha

Nu ska ja ut å gå..

Pusss




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0