Working... blää

Nu sitter jag här på jobbet, trött som bara den.. Pia har masserat mej innan hon gick.. att den lilla kvinnan va så stark, de visste jag inte ;) ont gjorde de och trött blev jag men ja har inte lika ont sen har jag iförsej tagit en väldigt stark värktablett som jag fick av pappa så jag känner inte så mkt överhuvudtaget..Blev tillochmed lite snurrig=P

Sitter här å funderar på hur man gör om man vill byta efternamn, e de någon som vet de? och vad kostar de?

Nu börjar jag snart här igen för jag tar inte hela min rast så jag sparar lite så blir de lite mer blogg sen =)

Vad gör ni idag:)? ni är så dåliga på att kommentera=P kom igen nuuuuu =) tjötar ju massa om detta..:)

Pusspuss på er sötnosar.


Kommentarer
Postat av: e

Skönt att få massage! Hoppas axeln blir bättre! Jag har haft en bra dag iaf:) Har pluggat större delen av dagen, inte så kul kanske men skönt att få det gjort! Ha det gott! Kram

2009-05-13 @ 22:31:12
Postat av: Moa den goa

Mrs Lombardi ;)

2009-05-13 @ 23:22:27
Postat av: Anna

Hej! här få du en kommentar=) hehe, man kan nog byta efternamn, men det kostar en slant.. googla det =) Kramar anna

2009-05-14 @ 00:09:32
URL: http://thiisiisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0