Depp

ja fyfan.. deppkväll.. jag e trött, nere, mår bajs.. aa som ett helvete typ!!!   gräv ner mej tack!!

Trött på folk som hör av sig när de passar dom.. jävligt trött på de! Ring mej fan inte! tack.. Bitter? ja just nu ja..  äkta bitter fitta är jag! mmm... En viss person hör av sig varje gång personen inte har något för sig.. men nä de passar inte mej.. kommer förhoppningsvis inte svarar mer när denna person ringer. ja hoppas iaf.. jaja nu ska jag lägga lite färgningsmousse eller va fan de heter i håret och förmodligen sova.. eller gå å ta ett par öl med jenny.. jag behöver de..

Smek å gonatt typ för fan.






Kommentarer
Postat av: J

Du skulle kommit ner på några öl! =)

2009-11-02 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0