Fuck all of it..

Allt har vart jobbigt ett tag men vissa dagar är bättre, vissa veckor är bättre men idag är en dag då jag är jävligt trött på allt. Tänker så sjukt mycke på saker .. saker som gjort mej ledsen! Men mest av allt så är jag förbannad! Jag tänker på senaste 2 åren typ.. Ett år av dom med dej ? kan man dra tillbaka tiden? Jag önskar de. Du förstörde mej! Är så sjukt ledsen av allt skit du sagt, varje dag tänker jag på de.Jag skydda ALLTID dej om någon sa något illa .. Vissa saker kan jag inte förstå, de finns bara inte att man säger något sånt... Ska inte säga att allt är pga en människa men de är mycke av de.. Något vackert kunde kommit ut av de men tyvärr inte. jag ångrar fast jag vet att de va bäst.
Förlåt för tråkigt inlägg men de är ingen bra dag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0