Skönhetsoperationer

Kollade nyss på debatt. Hur orkar dom ens ?
Fan låt folk göra vad dom vill men sina kroppar så länge de inte är överdrivet.. Ja mena, vafan lite förändringar? vad fan gör de?Och speciellt, Restylane.. de försvinner ju för fan? låt folk testa.

Och sen ett jävla tjöt om man inte tillåter sig att åldras? jo de tycker jag att man gör men jag kan förstå att man kanske inte vill ha massa rynkor om man faktiskt kan göra något åt de och till ett helt okej pris. Eller har jag helt fel?

Sen självklart ska kanske inte en 16åring spruta i saker i läppar och förstora brösten.
Jag vill själv göra större läppar och större bröst.. alltså inte några jätte stora förändringar men lite fylligare läppar och lite större bröst! Och då tycker jag att de är min sak. visst får man kommentera men alla är så emot allt.. eller hur ?meeeelllllanmjöööööööööölk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0