Sov gott,dröm sött



Nu ska jag sova,
inte vanligt att jag sover så här tidigt men
jag ska upp kvart över 5..
Hade inte vart fel att ha en kärlek att
sova jämte nu..
Men man kan inte få allt, jag har trots allt mina underbara hundar.
Men idag mår jag lite dåligt och skulle gärna ha någon som
jag verkligen var kär i. Känner inte ni så
ibland?

Gjorde ett ganska intressant inlägg förut men mitt
internet dog de fanns inte kvar. så surt..
får blogga om de e imorgon, är för trött för de just nu ..=(

Nu ska jag sätta på min kärleksfilm att somna till.
Har ni något som ni alltid somnar till?
Och då menar jag inte sånt ni gör innan ni ska sova ;) haha..Ta inte för mycke på er själva nu=P
haha.. eller jo vafan! gör de, då somnar ni gött!
Puss på er.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0