Helt slut

Fan va jag har vart duktig idag alltså.. =)
Först morgonpromenaden, sen solade jag 2 timmar. Men sen var jag i full gång med att städa.. Pappa ville att jag skulle städa ett rum för han. fick 500 för de, och de tog 45  min, men sen var jag så igång så jag städade på som en tok, tvättade allt som fanns typ. vek ihop all tvätt som fanns, klippte gräset, och de fick jag göra två gånger för att de va så långt , så fick gå från ett håll först och sen gå motsatta.. var helt död. Så kom Pappa och Daniel hem och daniel skulle till affären så han körde ner mej så jag kunde handla.. så åkte vi hem igen och lagade mat..eller aa jag lagade mat:)  så jag har verkligen vart igång hela dagen och just nu har jag ont i hela kroppen..

Fyfan duktig jag är ibland.. nu ska jag nog sova.. eller aa iaf fixa mej för sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0