Ont i kroppen

Varje morgon den senaste tiden så har jag ont i kroppen varje gång.. fattar inte vad de är.. jag sover liksom som en stock oxå... minst 8 timmar varje natt, har aldrig gjort detta innan ? nått fel är de iaf? tror faktiskt att de kan ha med maten å göra, jag äter typ inget längre... hmm aa ja vet inte..

nu ska jag iaf ta en promenad, skulle haft besök vid 12 men eftersom jag sovit allt för länge så går inte de nu =( fan oxå, ville juu..
men jag får skynda mej med hundarna nu. dom har försökt få liv i mej sen klockan 9 typ.. men dom har inte lyckats.. Öppnade dörren för ullis bara.. dumma mamma tänker dom nog.. nee vi hörs sen.


pusspuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0