Natten Lina!!!!

Snart blir de sova, de blev inte så värst mycke blogg för att syrran kom förbi och vi satt å tjöta en stund.
Så nu sitter jag här , pigg som fan men jag borde sova för jag ska upp 5 .. Men jag är sämst på att gå å lägga mig i tid men när jag minsann vill vara vaken då går de inte! What the fuck?
Men visst är de konstigt? eller så e bara för att man är så jävla inställd på att man ska upp tidigt så man inte kan somna för de... hmm aa..



Just nu sitter jag å lyssnar på Melanie Fiona , hört henne? vilken röst tjejen har asså.
Speciell som fan. mäktig. hon får de lilla hår jag har på min kropp att resa sig. Hon får mig att vilja gifta mig med henne.





Många av er har säkert inte hört henne, Lyssna in hennes album . helt underbart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0