Calle, ditt "retard"!

Ja om de har snöat 30 cm, och tak har rasat in och sen kommer de 30 cm till.då säger de väl säg fan självt att de rasar in när de e 60 cm på!! och hade man skottat taken i tid så hade sluppit kosta samhället ett ANTAL miljoner istället! Sämhället har skolor stängda men får endå betala personal, flera idrottshallar har förstörts.  Hade dom vart god tid och skottat taken så hade de inte hänt. de var ju inte så att ingen visste att de skulle bli snöstorm.. så du undrar Who the fuck is retard? just de! 

Och tro fan om jag hade behövt skotta mitt tak så hade jag hellre gjort de än att betala några miljoner! De är förhelvete våra skatte pengar som går till allt detta. Så du , nästa gång du kallar mig retard så får du ha något att komma med.

Så hade idioterna skottat i tid hade Skolor,bibliotek,gym och andra saker sluppit varit stängda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0