All ork försvann

Den försvann direkt. Min mamma är nämligen expert på att göra så att man tappar allt.  hon gör så man tappar all ork.. den lilla jag hade.. jag saknar pappa, mer än någonsin...Allt var så lätt med honom.

Jag vill bara flytta ut ur detta huset. De känns verkligen inte hemma, inte utan min pappa. Varje kväll väntar jag på att han ska komma in genom dörren. varje jävla kväll . jag hatar varje jävla dag utan min pappa.

jag undrar va fan är mening med allt de här? jag kan då faaan inte se någon mening med detta iaf!
Så jävla orättvist!

jag vill bara ha min pappa tillbaka!

De känns som om jag har dött fast att jag tvingas att vara kvar här.. kan inte förklara känslan riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0