Bröst

Ja, bröst. jag är sjukt bröstfixerad. Tycker att de är så sjukt fint, jag är inte bi eller något men jag kan bara inte låta bli att älska dom. Stora ska de vara,runda och fasta. visst de kan vara fint med små på vissa men i dom flesta fall ska de vara stooora=P  Fake eller äkta spelar ingen roll..
Vad tycker ni bäst om ? stora,små,hängiga ,fasta eller vad gillar ni ? se nu till å svara oxå!

Vad skulle ni själv vilja ha ? jag skulle kunna tänka lite större faktiskt;) får se hur de blir med de;)




Perfekt enligt mig. Min drömkropp. och så ska den se ut innan sommarn!


Kommentarer
Postat av: El Miño!

Tro fåglarna de Lina vem gillar INTE bröst? Lagom och fasta ska de va!

2010-01-05 @ 00:10:03
Postat av: Kille

Stora, runda och fasta såklart :) Dock inte för stora för det ser inte bra ut alls.

Dina egna är det väl inget fel på?

2010-01-05 @ 13:35:58
Postat av: T

Dina ser perfekta ut =)

2010-01-06 @ 10:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0