En till paus

Jag behövde en paus , jag är helt slut. känns som jag fått en rejäl omgång. Eller så kanske de är precis de som skulle behöva;). Nu när sitter här så känner jag verkligen hur slut min kropp är,de gör riktigt ont.=(Blää på de. jag behöver mys, de skulle hjälpa.. Vad gör ni idag? första dagen på jobbet efter lite ledigt kanske?
Jag vill oxå vara ledig så jag hinner få gjort allt som ska göras hemma. så vi kan få sålt huset bara men allt tar sån tid. speciellt när de faktiskt bara är jag som röjer där.. kanske skulle be någon om hjälp. Mamma skulle hjälpa idag men de blev som de blev. som vanligt.

nää fy.. jag vill ha kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam.nu ska jag fortsätta så jag blir klar någon gång:)


Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0